افزون بر یک میلیون و ۶۶۰ هزار نفر وارد قشم شدند

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ورود یک میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۵۱ گردشگر به این جزیره جهانی در بازه زمانی چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش میراث آریا، ابراهیم رستم گورانی با بیان این مطلب، گفت: از اول فروردین تا پایان تیر ماه امسال این تعداد گردشگر از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی وارد جزیره قشم شدند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۵ گردشگر به قشم سفر کرده بودند، افزود: مقایسه آماری نشان می‌دهد در چهار ماهه اول امسال ۱۶۱ هزار و ۱۸۶ گردشگر بیشتر از مدت مشابه سال قبل به این جزیره سفر کرده‌اند.

به گفته ابراهیم رستم گورانی، افزایش ۱۰.۷۵ درصدی سفرهای امسال گردشگران به قشم، نوید بخش ادامه روند سفرها در ماه‌های پیش رو دارد.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفت‌های بی‌نظیر و کم نظیر گردشگری طبیعی از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، خلیج دلفین‌ها، جزایر ناز، تنگه و دره چاهکوه، سایت تخم‌گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی، دره ستاره‌ها، جنگل دریایی حرا، بام قشم، بادگیرها و چاه‌های تلا لافت، سواحل زیبا، امکانات ورزش‌های آبی و ساحلی و هوایی در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052301255
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha